Sunday, December 9, 2018

聲控家庭電器:Amazon Echo 及 Logitech Harmony (一)

上年 2017 年中。市場上有三大智能語音助理,有 Amazon Echo、Apple HomePod 及 Google Home,不過三隻都唔支援廣東話。咁初玩智能語音助理,我就買左最平,HK$400 左右既 Amazon Echo Dot 試下先。 (黎緊 Apple HomePod 應該會最先支援廣東話,不過 Apple HomePad 好鬼貴)


因為 Amazon Echo 冇係香港發售,所以要安裝 Amazon Alexa 個 App 係要開個美國 Apple ID Account ,然後先可以係 App Store 搵到 Amazon Alexa 個 App。開 Apple ID 時付費方式選擇 "免費" 就唔駛比信用卡號碼。


有左 Amazon Alexa 個 App,設定就簡單好多,只要跟住 App 上既步驟做就得。之前 Device Settings 內既 location 只可以設定美國既地址,所以你問 "Alexa, what is the weather today?",佢會答你美國既天氣,你要問 "Alexa, what is the weather today in Hong Kong?",佢先會話比你知香港既天氣。不過最近 location 呢個位,終於可以入香港地址,我入埋我條街名,佢真係會講我個區既天氣比我知。 



問 Alexa 天氣

當我地要叫 Amazon Echo 時,可以叫佢個名 "Alexa"。開頭我用我地道既港式英語口音,叫佢 "阿-叻-Sa",佢完全唔理我。經我多番嘗試,原來個"叻"字要好輕音,重音放係頭尾佢先識應你。如果點都叫唔郁佢,係 Device Settings 有個 Wake Word 既選項,除左可以叫佢 "Alexa" 外,可以選擇叫佢 "Echo", "Computer" 或者 "Amazon"。

有時我地叫 Alexa,再講埋想佢做咩,先發現佢冇反應。原來第一下叫 "Alexa" 佢已經聽唔到。係 Device Settings 內既 Sounds,我會開埋一個叫 Start of Request 既功能。呢個功能係當我叫 "Alexa",佢聽到會響一下,當我知佢聽到,我先會講我想佢做咩。未開呢個功能前,我時常講完一大堆野先發現佢聽唔到,我又要重覆講多次。



最後係 Device Settings 內有個叫 Follow-up Mode 既選項,我建議大家開左佢。如果唔開,當我叫 Alexa 開冷氣,然後開電視,個對答係咁:

J: Alexa
A: "叮...叮" 
J: turn on air-con.
A: OK
J: Alexa
A: "叮...叮"
J: turn on TV
A: OK

開左之後,個對答係咁:

J: Alexa
A: "叮...叮"
J: turn on air-con.
A: OK
J: Turn on TV
A: OK

睇落好似好少分別,但感覺上人性化好多。

好多人驚自己英文講唔正,Alexa 會聽唔明!我用左成年幾,Alexa 係聽得明我既港式口音英文,我仲教埋佢聽廣東話!

No comments:

Post a Comment