Tuesday, March 2, 2021

Homebridge (1): 將不支援 Homekit 的裝置加入 Homekit

我有好多電器係靠 Logitech Harmony 紅外線去控制,但 Logitech Harmony 又唔支援 Homekit。另外我個 LG 電視,Roomba 自動吸塵機等都唔支援 Homekit。不過有個免費軟件叫 Homebridge,可以將不可能變可能,將好多裝置變成支援 Homekit。



Homebridge 官網: https://homebridge.io/

Homebridge 呢個軟件可以安係 Mac, Windows, Linus 或者 Synology / QNAP NAS。我就上網買左個 Raspberry Pi Zero W 去行 Linux ,再安裝入 Docker。我用 Raspberry Pi Zero W 係因為佢體積細又慳電。


左手邊部 Raspberry Pi Zero W 仲細過 Switch 手掣

安裝 Homebridge 去 Raspberry ,其實仲可以用佢官網既 Homebridge Raspberry Pi Image,直接燒落 Micro SD 卡,然後插入去 Raspberry Pi 開機,應該會比較簡單。

安裝順利,連接好屋企個 Wifi 後,就可以用電腦去 Homebridge 既主頁,見到類似下面個介面就成功。


有少少有關 Raspberry Pi 既貼士

1. 最好係 Wifi Router 設定指定既 IP 比部 Raspberry Pi,你就可以用呢個 IP 去 Homebridge 既主頁。

2. Raspberry Pi Zero W 因為行 Wifi,而 Linux 既 Wifi 係有電力管理,過一段時間會自動斷線,佢一斷左線,我地就再控制唔到由佢管理既智能裝置。所以我地要關閉佢個電力管理。如果用 Homebridge Raspberry Pi Image 既就唔須要更改呢個設定。

我地行指令 sudo nano /etc/rc.local 去打開 rc.local 檔案,係 exit 0 之前加下面呢行

    sudo iwconfig wlan0 power off

儲存左就重新開機,開機後可以行以下呢個指令睇下有冇熄到個電力管理

    iwconfig


加入 Homebridge 到 iPhone 既 Home App

打開 iPhone 既 Home App,按 Add Accessory,然後影 Homebridge 主頁既 QR Code 就可以將 Homebridge 加入 Home App。不過你做完呢個動作係唔會見到係 Home App 有多左任何野,因為我地仲未係 Homebridge 加任何裝置。我地之後係 Homebridge 加任何裝置,iPhone 既 Home App 就會自動出現。








No comments:

Post a Comment