Wednesday, January 9, 2019

宜家傢俬 Tradfri 無線光暗器連接 Philips Hue 系統

宜家傢俬 Tradfri 智能燈具系列有一個遙控器及一個無線光暗器,遙控器既功能類似 Philps Hue 既遙控器,價錢 HK$159.9,同 Philps Hue 個遙控器差好少,所以我冇咩興趣。反而我對 HK$99.9 既無線光暗器有興趣,所以買左返黎試。

燈及無線光暗器

呢個無線光暗器用一粒 CR2032 電,可以控制10個燈膽,轉光暗及開關燈。成個光暗器冇任何機械式操作,佢係用電子感應,好似我地智能電話可以感應到打橫定打直。所以揸住個光暗器係手心,郁下隻手都可以零空轉光暗及開關。

要將個無線光暗器加入去個 Philips Hue 系統:

  1. 首先我地要連按光暗器中間銀色個配對掣四次去重設個光暗器。
  2. 然後將個光暗器放係 Philips Hue 個 Hub 旁邊,按實配對掣唔放。然後用 "Hue Lights"  App 內既 Touchlink 去搵個光暗器。如果成功連接到我地個 Philips Hue 系統,配對掣旁既燈會著紅色,幾秒後熄返。
中間銀色就係配對掣
呢個光暗器加入左去我地個 Philips Hue 系統後,佢唔會好似 Philips 個遙控器咁,可以用 Philips Hue 個 App 去設定控制邊組燈。因為佢係唔經個 Hub,直接操作燈膽,所以熄左個 Hub,佢都可以繼續操作。


要話佢知佢要控制邊個燈膽,我地就要將個光暗器放係個燈膽旁,然後按住配對掣唔放,配對掣旁既燈會著紅色,一兩秒後,個燈膽會暗左,再等一陣,佢又會光返,咁就成功左啦!我組燈有三個燈膽,我就要三個燈膽續個做一次。

我第一次做時,成功左可以用個光暗器去操作我組燈,但去返 Philips Hue 個 App ,佢寫呢組燈既燈膽全部 unreachable (搵唔到)。原來我將個無線光暗器加入去個 Philips Hue 系統既動作唔成功。咁我重新由上面步驟 1 再做一次,就成功返啦!

No comments:

Post a Comment