Monday, March 1, 2021

HomePod Mini 支援廣東話既智能家居助手


HomePod 係市面唯一支援廣東話既智能家居助手,不過 HomePod 既價錢相比 Alexa 同 Google Home 都貴好多。不過蘋果出左隻平價既 HomePod, 就係 HomePod Mini。終於可以投身廣東話既智能家居。

用 HomePod Mini,就即係將成個 Alexa 系統轉去 HomeKit 系統。其實又唔係轉既,因為佢兩個系統係可以共存,即係我只係要加埋 HomeKit 入去。

我本身用開既智能裝置可以分為支援 HomeKit 及不支援 HomeKit 兩類。

支援 HomeKit

Philips Hue 智能燈系統,August Pro 門鎖,Apple TV

不支援 HomeKit

Logitech Harmony 紅外線搖控,Sonoff 開關

另外用 Logitech Harmony 紅外線搖控控制以下電器

LG 電視,BOSE Home Theatre,冷氣機,Roomba,Dyson 風扇

咁多電器,得三樣可以支援 HomeKit,咁未冇用。

為左令其他唔支援 HomeKit 既智能裝置可以支援到 HomeKit,我就加左個 Homebridge 伺服器。

係屋企加個伺服器,好似好大工程。但其實好簡單。我只係買左個二百蚊左右既 Raspberry Pi Zero W,大細只係半張信用卡咁大。供電係普通 USB 插頭,我將佢插入 Router 個 USB 已經可以比到電佢去行。


Raspberry Pi Zero W
Raspberry Pi Zero W

設定 Homebridge 有少少複雜,因為有好多小問題要解決,我之後慢慢續樣講解下。

當完成好成個 Homebridge 設定後,所有之前用 Alexa 聲控到既裝置,全部可以用廣東話叫 Siri 去做。

「喂 Siri, 開冷氣」

「喂 Siri, 開 PS4」

「喂 Siri, 鎖門」

「喂 Siri, 熄 Dyson 風扇」





No comments:

Post a Comment