Saturday, January 5, 2019

宜家傢俬智能燈膽 Tradfri 連接 Philips Hue 系統

Philips Hue 既燈膽及配件其實都唔平,我最平搵到白黃光 E27 燈膽 $204,白黃光 E14 燈膽 $194。原來宜家傢俬 (IKEA) 既 Tradfri 智能燈膽及配件係可以加入去 Philips Hue 個系統。IKEA 有個唔可以轉色,只有黃光既燈膽賣 $99.9。如果唔須要轉色,只要智能開關及調光暗,呢個係一個較平既選擇。





三款 E27 IKEA 智能燈膽:
IKEA E27 黃光 IKEA E27 黃白光 IKEA E27 彩色
色溫 2700K 2200K-4000K 彩色
流明 1000 流明 980 流明 600 流明
價錢 $99.9 $199.9 香港未有獨立售賣,
要連遙控器, $399.9



要將 IKEA 既智能燈膽加入 Philips Hue,唔係好似加 Philips Hue 燈膽咁簡單,係 Hue 個 App 一搜尋就搵到。我地須要多幾個步驟。

1. 更新韌體 (Firmware)

首先要確保 Ikea 智能燈膽既韌體唔可以太舊,如果太舊就要透過 Ikea Tradfri 個 Hub 連接上網更新。不過我用緊 Philips Hue,冇理由花幾百蚊再買 Ikea 個 Hub 返黎,仲要只係用黎更新燈膽既韌體。我走去 Ikea 膽粗粗就咁買左個燈膽,博佢個韌體唔會太舊。我買左隻包裝係 2016 年既,個韌體都夠新,可以駁到上 Philips Hue 系統。我估佢地唔會再有舊韌體既貨掛!


2. 重設 Ikea 智能燈膽

將個 Ikea 燈膽安左上燈具上,然後連續快速開關電源六次去重設個燈膽。

3. 連接 Philips Hue 網絡

因為我地要用 Zigbee 既 Touchlink 方法去加個燈膽,而 Philips Hue 個 App 本身係冇 Touchlink 功能,所以我地要另外下載有 Touchlink 功能既 App,我就下載左一個叫 "Hue Lights" 既 App。記得呢個 App 都要先設定連去我地既 Philips Hue 網絡先。



有左呢個 App,我地就要將個燈膽及個 Hub 放近一齊 (最好 30cm 內),跟住就用 Touchlink 去搵個燈膽。當成功搵到個燈膽,個燈膽會閃幾下。之後,係 Philips Hue 個 App 就會出現新燈膽,佢個名叫 "Dimmable light 1"。然後你就可以當普通 Philips 燈膽去設定。我試過將燈膽放係天花燈,離個 Hub 兩三米左右,Touchlink 真係搵唔到個燈膽。

Touchlink 搜尋燈膽
Philip Hue App 見到 Ikea 既燈膽
試完個 Ikea 燈膽可以駁到 Philips Hue,我就買多兩個燈膽。今次我試下用返 Philips Hue 個 App 去搵,首先都係要用連續快速開關電源六次重設燈膽,跟住就將燈膽及個 Hub 放近一齊,然後開 Philips Hue 個 App 去加入新燈膽。我試左好多次都搵唔到,後黎試左一個方法就得左。方法係先要熄左燈膽既電源,然後叫 Philips Hue 個 App 去搵燈膽先,跟住先比返電個燈膽,用呢個方法就即刻搵到個燈膽。

右手邊兩個新買既燈膽

加左 Ikea 燈膽入去 Philips Hue 個 App,仲改左名方便識別

用 HomeKit 既朋友要留意,HomeKit 係唔會出現經 Philips Hue 接駁既其他牌子燈膽,所以 iOS Home App 內係搵唔到 Ikea 既燈膽。我有用 HomeKit,我都係設定好晒先發現呢個問題,我應該都係會用返 Philips 既燈膽囉!

No comments:

Post a Comment